شناسهٔ خبر: 168521 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:

اجرای مشترک طرح سلامت و بهداشت کارکنان راه و شهرسازی اردبیل

اجرای مشترک طرح سلامت و بهداشت کارکنان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل از اجرای مشترک طرح سلامت و بهداشت کارکنان در محل این اداره کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، کمال رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان این مطلب اظهار داشت: رسیدگی به سلامت و بهداشت جسمانی و روانی همکاران عزیز و سخت کوش شاغل در اداره کل راه و شهرسازی استان در اولویت قرار دارد.

وی گفت: این طرح سلامت محور با مشارکت و همراهی مرکز جامع بهداشت شهید پیله ور دانشگاه علوم پزشکی اردبیل واقع در شهرک کارشناسان اردبیل و دبیرخانه کمیته بهداشت و سلامت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در مدت دو روز اجرا شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: با حضور تیم فنی و بهداشتی مرکز جامع بهداشت شهید پیله ور شهرک کارشناسان در محل حسینیه شهدای طلائیه اداره کل، تعداد ۱۱۰ نفر از همکاران شاغل در این طرح شرکت کردند.

رحیمی یادآور شد: چکاپ کامل و آزمایش مهم و ضروری قند و چربی خون و همچنین اندازه گیری قد، وزن و فشار خون همکاران عزیز از جمله اقدامات انجام گرفته در این طرح مشارکتی می باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان اردبیل در پایان ضمن قدردانی از زحمات و اقدامات دبیر کمیته بهداشت و سلامت راه و شهرسازی استان و همچنین تیم پزشکی مرکز جامع بهداشت شهید پیله ور تاکید کرد: سعی خواهیم کرد در طول سال چنین برنامه هایی را با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان اجرا نمائیم.